2009/12/03

fattig och arg.

Är så himla less på att det alltid ska vara så krångligt med villkor hit och dit när man vill avbeställa nåt och få pengarna tillbaka. Oftast har man inte läst tillräckligt nogrannt och då får man givetvis skylla sig själv. Men i de fall man verkligen läst, funderat, tolkat och bestämt sig för att man sitter säkert. Och så visar det sig att man ändå inte gör det! Hur svårt ska det vara att få det man har rätt till?! Och hur svårt kan det vara att vara lite human om man jobbar på en resebyrå?! Jag kanske inte har lust att ligga ute med 2000kr på en resa som jag inte kommer åka på. Särskilt när det är pga förhållanden jag inte kan råda ett ynka litet dugg över.

BIG Travel online - Skit på er!
...ja, jag blir omogen när jag blir arg..

1 kommentar:

hanna sa...

hehe ja visst är ja bra på att göra bort mig. jag gjorde det ikväll igen, kolla min blogg ;)

puss