2009/12/20

förträngning när den är som bäst

Nu börjar panikkänslorna komma smygande lite smått. Mina klasskompisars facebook-statusuppdateringar verkar alla handla om den där dumma uppsatsen. Och jag har inte börjat. Inte ett ord har jag skrivit. Konstigt nog hjälper de där panikkänslorna mig inte ett dugg när det gäller att komma igång. Jag väljer att förtränga det ett tag till istället. Säkert ett smart drag. Vi låtsas i alla fall.

Jag har inte köpt en enda julklapp än heller. Så imorgon ska jag ge mig ut på jakt. Om ni inte hör något mer från mig här på bloggen på ett tag så har jag antagligen blivit brutalt nedtrampad och ligger i en blodig hög någonstans på sundsvalls gator medan stressade människor rusar förbi utan att ens kasta en blick... Lova att leta efter mig!

1 kommentar:

Hanna sa...

jofast mobilen ringer ju inte upp folk när de ligger på nattduksbordet. utan det är när ja är på väg hem nånstans och ja har den typ i fickan, och då vill man ju inte ha den avstängd! :)