2009/12/14

grattis annika!

Vet ni vad som hände imorse?! :) Jo.. imorse föddes Annikas lilla underverk! En fantastiskt söt liten pojke. Välkommen till världen och ett stort grattis till föräldrarna! :)

Nu har jag precis varit och lämnat tillbaka min iPhone. Inte för att jag inte ville ha den. Men för att jag inte ville ha det där dumma abonnemanget som inte har nån täckning. Otroligt va schysst han va ändå som ordnade det så fint åt mig. Jag behövde knappt klaga. Skönt, jag är så dålig på att klaga. Jag säger då det, det måste ha varit hans sundsvallshjärta! :)
Lesson learned: Gå aldrig med på något om du bara har en sekunds betänketid! ;)

Borde packa men jag har tappat all ork. Är nog en sån där äcklig liten förkylning som lurar runt knuten.. Ska försöka jaga bort den...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,kul att Hippo har kommit till världen :) Fortsätta jaga nu! Kram