2008/09/06

ett lite mindre innehållsrikt inlägg på en lite mindre innehållsrik lördag.

Hur underbart är det inte med helg! Idag har jag inte varit utanför stugan mer än en snabb sväng till ICA för att fixa godis och kvällens underhållning, en film. Skönt att låta hjärnan vila och att vara ensam, speciellt när så mycket tid annars går åt till nya människor. Seriöst, jag trodde jag inte skulle få in ett endaste namn till i min hjärna, och jag brukar vanligtvis vara ganska bra på namn..

I princip hela min dag har gått ut på att redigera bilder.. blir lite tröttsamt efter ett tag, men det ska göras och det är väl bäst att passa på medan man fortfarande har en gnutta tid. Efter X antal timmars jobb med bilderna avslutade jag kvällen med "The Bucket List" (<-- hett filmtips!).. och en påse godis! Dissade med andra ord mina klasskompisar och O'learys. Det får bli en annan gång. Tror jag har hittat en av de mer negativa sidorna av att bo här på campingen.. SPINDLAR! Ok, inte så jättemånga än.. jag hoppas på att det bara är en tillfällighet att jag fått avliva några st på en vecka.. Imorgon ska jag och Maggie, min klasskompis, prova på EFS.. så därför tänkte jag gå å sova nu, så jag inte gör det under predikan imorgon. :) God Natt!

Inga kommentarer: