2008/09/25

bläckfisk-skalle

Jag har köpt en mössa (äntligen). När jag tar på mig den så stoppar jag lixom in alla dreads men låter några hänga ut. Så när jag kollar på min egen skugga ser det ut som om mitt huvud är en bläckfisk. Kul va? :)

Idag är en bra dag! Solen skiner! Det är varmt! Grupparbetet är redovisat och vi har inte fått vår nya uppgift än så vi får vara avslappnade ända tills imorgon. :) Vår grupp bestämde att det här måste vi fira, så efter redovisningen blev det lunch ute i solen, sedan frisbeegolf. Det var första gången för det flesta av oss.. vi hade riktigt kul! Trots att jag var ganska dålig.. haha. Men man måste se det positiva, jag var i alla fall bättre när jag slutade än när jag började. :) Som avslutning blev det marängsviss hemma hos mig! JAAA! :)

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå på Credo eller på Sopptorsdag eller om jag ska stanna hemma å se på film och slöa. Vilket dilemma. ;) Det sistnämnda lät ju lockande..

Nåväl.. ta ta for now..

"We don't see the world as it is, we see it as we are" (unknown)

Inga kommentarer: