2009/08/29

stockholmsbo

Så var man stockholmsbo då. Körde ner mitt pick och pack idag. Var lite orolig att jag skulle få magsjuka under resans gång, men det var falskt alarm. Lättnad. Ganska stolt att jag lyckades hitta hela vägen.. hade visserligen vägbeskrivning från eniro, men den var inte så lätt att förstå sig på. Min hyresvärd blev impad också när jag ringde först på grusvägen som går till huset. Nåja. Det är mysigt här. Massa grodor i gräsmattan dock. Söta grodor iofs.. såna där små. Skogen är alldeles bakom stugan och sen är det massa vackra vetefält å hästar å annat lantligt. Inte kan man tro att man är i stockholm. Men det gör inget. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Elin!

Vad spännande för dig att ha landat i Stockholm - jag hoppas att du ska trivas.

Vad gulligt av Angelika att lämna mer kläder till mig. Det är inte klokt vad alla är snälla mot mig. :)

Sköt om dig fina Elin!