2009/08/22

spice up your life!

Idag blev jag bjuden på middag av Angelika, på Tandoori. Underbara tandoori house. Underbara Angelika. Utmanade mig själv och tog den starka rätten som jag inte vågade beställa förra gången. Det gick bra. Det var gott. Tills jag inte tittade så noga på vad jag stoppade i munnen och tuggade och svalde ner en stor bit färsk chili. Men jag överlevde det med.

Bortskämd idag. Förutom middagen blev jag bjuden på fika av Caca på barista och te på chocolate house av Ludde. Och jag fick en fin bok om en räka. Om en räka till en räka. Fin dag. Jag blev av med fyra kassar kläder. Och ett gäng fula väskor. Träffade några av mina rädda barnen kids på stan. Oväntat. (Fel stad). Men gott ändå. Avslutningsvis avskedsfest för en som jag inte känner. Sedan Nacho libre med Angelika innan sovdags. Underbar film.


Inga kommentarer: