2010/01/21

om skidor, globalisering och mellanstadiediscon.

Idag skulle jag äntligen prova på att åka längdskidor igen för första gången sedan mellanstadiet typ. Det gick inte så bra. Jag förstörde bindningen på Linneas skidor när jag skulle ta på mig dem så det hela slutade med att jag satt kvar i bilen och väntade medan de andra åkte. Och jag som redan hade en väldigt instabil dag...

Skolan har börjat på riktigt igen och jag har aldrig i mitt liv känt mig så omotiverad. Vi läser en kurs om globaliseringens dimensioner och det är säkert jätte intressant, men jag har verkligen inte lust. Jag vill hellre åka någonstans.. kan inte utlandspraktiken komma snart?

Shit vilket deprimerande inlägg. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. För att avsluta med något positivt så hade jag en väldigt trevlig helg i stockholm förra helgen. Lite välbehövlig catch up time med Emma. Osså ett mycket trevligt mellanstadiedisco på fredagen.. eller nej vänta.. personalfest på soc psyk var det ju... same shit. ;) Men det är nog lika bra jag inte skriver mer om det. Jag har nämligen fått lära mig att man aldrig vet vem som läser ens blogg...

Inga kommentarer: