2010/01/13

oigenkännbar?!

Idag hade jag en märklig upplevelse. Människor jag känner går förbi mig i korridoren utan att se mig, trots mina försök att fånga deras uppmärksamhet för ett litet hej. Eller så tittar de förrvirrat på mig och släpper ur sig ett tveksamt eh.. hej. Men HALLÅ! Det är ju jag för sjutton! Okej -jag har ändrat frisyr, Okej -typ ingen i Östersund har sett mig utan dreads, men det är ju inte så att jag genomgått en superradikal makeover till total oigenkännlighet! Eller? Ni får avgöra.



Förutom just de stunder då människor (omedvetet) totalt ignorerat mig har jag varit på exeptionellt bra humör idag, från morgon till kväll. Jag har inte den blekaste aning om varför, men sådana dagar vill jag ha fler av.

Sen kan ni titta på mig å mina vänner i tidningen (LT) idag. Hihi. (titta här)

3 kommentarer:

Andreas sa...

Nu börjar det se bra ut!

Priscilla sa...

Hello Sweet new look! You look hottttt! Love the bangs! :)

Anonym sa...

Två helt olika frisyrer men båda lika fina :) Kuuligt med förändring.. jag funderar på vad jag ska göra med mitt mopphår..