2009/11/06

26

Häromdagen passerade jag det där magiska strecket. Det där som ligger på 26. Jag är officiellt närmare 30 än 20. Några år till på det så är jag meddelålders. Men nej, jag har faktiskt inte nån åldersnoja. Jag tycker det är ganska trevligt att bli äldre. Dessutom har jag hört att det är roligare att vara 30 än att vara 20. Så det så.

Jag är numera vaccinerad mot den där svininfluensan också. Vet inte vad det skulle vara bra för egentligen. Ont i armen till tusen fick man. Var nära på att ångra mig samma dag. Men jag hade ju sagt att jag skulle så.. Vi fick gå före ca 60 pers i kön också. Fråga mig inte varför. Vi sa ju inte ens att vi va omsorgspersonal. De kanske tyckte det såg ut som att vi verkligen behövde vaccin? Vad vet jag..

2 kommentarer:

Karin sa...

ledsen att jag missade din födelsedag.
lever liksom i en pluggbubbla;)
hoppas du hade en fin dag:)
kram

ELIN sa...

Det är lugnt Karin! jag vet hur det kan va ibland! hoppas det går bra för dej me plugget! kram