2008/10/13

shake your booty

Ikväll har jag varit på latinamerikansk danskurs som min chilenska klasskompis startat upp. Svensk som man är får man kämpa för att släppa lös höfterna. Det kommer värka både här och där imorgon, men kul var det! Och höftvickningarna får jag väl öva lite på hemma så slipper man se ut som en lika stor tönt nästa gång.. ;)

Jag håller på och ser mig om efter en ny bostad. Inte för att jag inte trivs här i min lilla stuga.. den är jättemysig och känns som hemma.. men det blir inte samma sak när man bor såhär utanför.. speciellt inte eftersom jag nästan inte umgås något med min andra klasskompisar som bor här ute.. mitt gäng bor alla inne i stan. Plus att det är lite läskigt med alla saker som händer här ute.. folk som blir förföljda och fönstertittare och diverse annat. Ibland får polisen komma har jag märkt. Näe.. så fort jag hittar nåt ledigt på prästgatan ska jag snappa det. Blir det inget ledigt, då bor jag kvar.

Vi hade socionomsittning med 80tals tema förra veckan! Huuuur kul som helst! 80talet må ha haft de fulaste kläderna, men lätt bästa partymusiken! Säger inget mer om detta nu, utan här kommer några bilder.. de kan tala för sig själv.

min snygga outfit
jag & linnea
emma
annica
jasmin -bästa håret!
mr. poser (angelo)
färgglada strumpbyxor & benvärmare :)

sara & carro
cissi & madde
snygga isabell
linn & jenny
jag & sara

jag & isabell
jag & madde

cornelia, therese & jag

Inga kommentarer: