2009/10/05

grodorna doftar underbart såhär års..

Tänk att i detta kunskapstörstande samhälle är svaret på en fråga bara ett sms bort! Ni kanske är bekanta med det faktum att man numera kan ställa vilken fråga som helst i ett sms till 118 800 och svaret kommer inom en minut i ett sms tillbaka. Fantastiskt eller hur! ;) Så jag blev inspirerad av en kul grej som en vän till mig hade gjort och tänkte att jag skulle testa 118 800's kunskap om.. MIG! - Vem är Elin Lindström?

Det är en gudomlig människa med en enorm kunskap. Hon gillar Volleyboll samt att lukta på grodor. På fritiden dansar hon gärna lindy-hopp samt samlar på skor. Det vore inte helt orimligt om hon en dag blev fruktansvärt känd för ingenting. Mvh 118 800

Hmm. Visst har jag haft en period i mitt liv då jag älskade allt som hade med grodor att göra, och samlade på grodiga saker.. men jag minns aldrig att jag brukade lukta på dem.. brukade jag det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, kul! Det ska jag testa!