2010/06/05

ljuva sommarlov

Sista tentan avklarad igår. Jag har varit märkligt befriad från all slags tenta ångest under hela veckan, vilket resulterade i ett minimum av pluggande. Drabbades av post-tenta ångest efteråt istället. Lustigt omvänt. Men vem bryr sig om det nu, det är ju sommarlov! Jag är fri!

Och det har börjat bra, sommarlovet. Solen skiner, en kompis hade lite examensfirande här hos oss så lägenheten har varit fylld av goda vänner, sedan var vi iväg och kastade lite freesbee golf. Och nu ska jag packa lite för imorgon bär det av hem till Indal. Ska bli härligt! Ser fram emot att hänga me la familia.

På måndag börjar jag mitt nya, spännande sommarjobb som kriminalvårdare (fångvaktare som Paulina säger ;).. ) på en av Sveriges fem kvinnoanstalter, som ligger i ljustadalen, strax utanför Sundsvall. Vilket dröm-sommarjobb. I like!

That's it for today. Over and out...

Inga kommentarer: